Wednesday, July 22, 2015

親愛的天父呢……

阿女一直都參與祈禱環節。通常我講講下,佢會加想講的野,如佢識的朋友仔,通常係街坊蔡氏一家。而佢又覺得自己講完唔得,一定要媽媽重覆佢講的野。有時我愉懶唔跟住講,「阿門」後阿女就會堅定地望住我(唔肯過我),直至我照佢講為止。

這周開始她彷彿明白自己講都有用,更樂意出聲。午飯晚飯可以自己講晒完整內容。「親愛天父呢,好多野食,(有時會數食物名字),求主潔淨,奉耶穌名求,阿門。」

第一次,爸爸講完,風搶住講,「天父呢…祝福風風身體健康(不停重覆)」。(爸媽只好忍住笑)
又一次,「親愛天父呢,……Amy ee 肚入面的BB (好似突然記起出咗世),出世、BoeyBB, Hannan, A Ming (數佢識的街坊名)」

今晚,又祈禱。「親愛的天父呢,風風瞓覺,媽媽瞓覺,風風冚被,媽媽冚被。爸爸係出面,Cindy出面…祝福呢…風風媽媽爸爸Cindy…風風瞓覺,媽媽瞓覺…(好似忽然語塞,狂忍住笑同佢埋尾。我話奉主耶穌名求),奉耶穌名求,阿門。」

澄清,我從來講「親愛的天父」,無「呢」字。自從有了你,真係明白為何耶穌咁愛小孩。嘩哈哈!

No comments: