Sunday, October 15, 2017

小老師

在家中崇拜,宣佈禮成去煮飯。風風走入廚房,說:仲有主耶穌既故事未講。於是我又和老公又坐回廳中。

風:安靜未?要安靜聽。主耶穌話,有好多人愛我哋。
我:﹙等了一會無下文﹚哦。跟住呢?
風:有啲人有屋,有啲人無屋。有啲人既屋俾火燒咗,就無屋。
我:跟住呢?
風:講完喇。
老公:係咪完喇?
風:未得,要叫名分組做野
我:要做咩?
風:分組做功課同傾計,我可以借本簿俾你畫畫
坐咗一陣無反應
風:宜家要收櫈。呢張﹙我坐緊﹚呢張﹙老公坐緊﹚都唔駛收。
老公:你嗰張駛唔駛收?
風:唔駛
我:咁收咩櫈?
風:所以無櫈要收。宜家叫名分組做野。
女仔一組,所以我同你﹙媽﹚一組。咁如果cindy同你一組,我咪無人同我一組,所以cindy同爸爸一組。

No comments: