Saturday, December 16, 2017

K1扮羊咩咩

今日風風學校表演,她是極少數要扮完聖誕樹,再換衫扮羊仔的學生。點知羊仔見到父母,不停向我們揮手,台上只有她一個這樣做。累了一天,她睡前有關表演的回應包括:

其實我真係唔知做緊咩;
都緊張既;
扮羊仔真係扮到好攰﹙因為全場要四腳爬爬,無得站立,我望見都覺得應該好攰﹚;
件羊衫好大件,我真係好唔想著;
我有聽老師話,由頭笑到尾。梓棋﹙羊仔甲﹚和雪雪﹙羊仔甲乙﹚都無笑既

雖然口講唔知做緊咩,但她基本上都做足老師要求。表演有三場戲,每級是一場的主角。我在想,老師在幼兒班找羊是否為了不讓高班家長投訴他們的孩子要做羊?幾年前不是曾有新聞說家長要女兒都做公主,於是劇目變了n個公主出來?哈哈哈。

No comments: