Monday, July 09, 2007

朱培慶交待拖女事件

今天在有線看到朱培慶發表講話。如果仍在港台, 我估我會和同事(熟那些)餐餐講lu。細聽講話, 便知道他其實沒說什麼。

多次強調「私人」時間或地方, (唔, 咁私人, 仲咩出來向公眾交代?)
我已經同家人太太交待清楚, 得到佢地支持 (呢d真係私人, 搬家人出來做咩? 而且佢太太想法與我何干?)
連日來我同中、高層開會。(同上上, 私人駛咩同同事開會傾?)
對港台同事好有信心.....上下一心... 團隊精神...同港台業務無關係..(點呀? 企圖把眾人焦點轉移到工作上。二者真的有關嗎?)
容許我用英文再講一次....(??? 果然係做左幾十年的港台人。以前就話老細係外國人多...)

點解當年克林頓不用下台, 今天佢咁「少兒科」就話提早離職? 細侄女、鬼妹仔性格、朋友醉了....大把借口啦。(明星常用) 高手低手之分。他和女性出來不是問題, 最差是避在那女人後面。作為男人, 都無理由咁啦。(抵俾人笑) 本港的公務員, 是沒有足夠應變能力。最叻按指令、規矩、循例、習慣、指引而行。呢方面無教, 所以丁點自救能力都無。

No comments: